System FINN e-Zamówienia Publiczne używa plików cookies i podobnych technologii, w celu lepszego zaspokojenia potrzeb swoich użytkowników.
Cookies (ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane przez system na komputerze (urządzeniu) internauty. Pliki cookies mogą być sesyjne oraz stałe. Cookies sesyjne są zapisywane na komputerze (urządzeniu) internauty tylko na czas korzystania ze stron serwisu. Cookies stałe są zapisywane na stałe (do momentu ich usunięcia) lub na z góry określony czas |
System FINN e-Zamówienia Publiczne wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies:
cookies sesyjne (usuwane po zakończeniu sesji),
cookies funkcjonalne, zapisujące ustawienia wynikające np. z przejścia do wersji serwisu dla słabo widzących.
Jeżeli internauta nie chce, by na jego komputerze (urządzeniu) były zapisywane pliki cookies, może całkowicie lub częściowo zablokować możliwość ich zapisu poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej.
UWAGA! Całkowite zablokowanie zapisu cookies może uniemożliwić korzystanie z niektórych możliwości systemu, w szczególności tych wymagających logowania.
Szczegółowy opis czynności związanych ze zmianą ustawień przeglądarki można znaleźć w instrukcji obsługi przeglądarki.
Poniżej zostały przedstawione skrócone opisy sposobu zmiany ustawień dla plików cookies w kilku najpopularniejszych przeglądarkach internetowych.
W przeglądarce Mozilla Firefox należy:
z menu Narzędzia wybrać pozycję Opcje
w wyświetlonym okienku Opcje wybrać zakładkę Prywatność
w zakładce tej wybrać na polu Program Firefox wpis: będzie używał ustawień użytkownika
na koniec wprowadzić własne ustawienia za pomocą przełączników, pól i przycisków wyświetlonych pod polem Program Firefox.
W przeglądarce Internet Explorer należy:
z menu Narzędzia wybrać pozycję Opcje internetowe
w wyświetlonym okienku Opcje internetowe wybrać zakładkę Prywatność
w zakładce tej za pomocą suwaka wybrać domyślny poziom ochrony przed plikami cookies
ewentualnie wcisnąć przycisk Witryny, a następnie w wyświetlonym okienku Akcje prywatności dla witryny wprowadzić listę serwisów internetowych, które mogą zawsze lub nie mogą nigdy używać plików cookie.
W przeglądarce Safari należy:
z menu Safari wybrać pozycję Preferencje
w wyświetlonym okienku wybrać zakładkę Prywatność
w zakładce tej wprowadzić własne ustawienia korzystania z plików cookies.
W przeglądarce Google Chrome należy:
z menu wybrać pozycję Ustawienia
kliknąć Pokaż ustawienia zaawansowane
w sekcji Prywatność kliknąć przycisk Ustawienia treści
na koniec wprowadzić własne ustawienia w sekcji Pliki cookie.
W przeglądarce Opera należy:
z menu przeglądarki wybrać pozycję Narzędzia
kliknąć Preferencje
kliknąć Zaawansowane
na koniec wprowadzić własne ustawienia dla plików cookie.